tirsdag 4. september 2012

... og sånn går nu dagan....

Heisann! Vet ikke hvordan det er med dere, men her i huset løper tida fra oss.. Skolestart, 1 ungdomsskoleelev med dertil tilhørende lekser og fritidsaktiviteter,  en 3.klassing med  lekser, sfo, leksehjelp, fotball, vennebesøk, en 5.klassing med lekser, vennebesøk, klarinettspilling, fotballspilling og andre hobbyer, en gård med onn, en mann med jobb og jakt, en kjerring med 5 ekstra kilo som skal trimmes av, husarbeid av YMSE slag, forberedelser og etterarbeid i jobben, styreverv, instruktørjobb på fritida......Ja, da blir det liten tid til hobbylering!!! MEN- aldri så galt at det ikke er godt for noe: I min jobb, som består av bl.a å undervise i kunst og handverk, får jeg jo "hobbylert" litt. Og nå skal 7. klasse igang med REDESIGN... Kjempemoro!!! OG da må jo læreren ha forberedt seg litt :-) Nå har jeg gått løs på alle gamle og for små dongeribukser i heimen. Av dem kan man nemlig sy forklær, grytekluter, mobiletui, sitteunderlag, vesker, gymbager... Jeg har laget et kult forklede til snuppa i 5,. og i morgen kommer det bilde av det ferdige resultatet. Kjempemoro!!!! Og t.o.m. gutta i 7. syntes dette var iallefall "litt" moro. En av de tøffe gutta i 7. sa faktisk, ordrett: " Dette har jeg gledet meg til, helt siden jeg så det stod på  læringsplanen at vi skulle gjøre dette!" Sånne tilbakemeldinger lever man lenge på, skal jeg si dere!!!!! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts