torsdag 25. oktober 2012

Det snør, det snør, tiddelibom!!!!!

Vi skriver 25. oktober, og snøen formelig laver ned. Da kan jeg godta at jeg må sitte rolig istedet for å reise på spinning!!! For da kan jeg formelig nikose meg med kortlaging igjen!!! Og selvfølgelig julekort. Har bestemt meg for å stille på julemesse i år, og lager derfor ENKLE kort, slik at det blir mer overkommelig å lage mange. Etterhvert, når kraft-kartongen ankommer i posten, blir det nok også pakkelapper av ulike slag.
Her er kveldens kort, som mangler en juletekst, men den er underveis i posten!!! :-)

1 kommentar:

  1. Koselig kort, er i julemodus her å. Julemodusen kom snikende med sjoggen :-) Ser av teksten din att du venter på "julpost", spennende å vente på pakker
    ( sjøl um en veit ka som æ i døm) Lykke te med produksjon te julemesse :-)

    Klem Torill.

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts