tirsdag 15. januar 2013

Så er vi i gang igjen..

Tida flyr så fort for tida, at jeg rekker ikke følge med meg selv, engang...
Nuvel. Oppdatering: Her i heimen har vi feiret en særdeles herlig jul. Hyggelige besøk av familie og venner, skiturer i nydelig vær, masse god mat og drikke.. Kan man bedre ha det!?
Kulda har satt inn for alvor, og det måles nå temperaturer ned mot - 33 her i bygda. Heldigvis bor vi ganske høyt, og slipper  unna med -20 +/-. Men kaldt nok!!! Nå sitter jeg på stua i ullundertøy, under pledd, og med 1 par Ulvangsokker, 1 par hjemmestrikka sokker OG 1 par hjemmestrikka, tova ulltøfler. Men føttene er ikke varme enda... Derfor strikker jeg nye sokker i håp om å få i meg varmen, på tærne. Så blir det vel votter seinere, tenker jeg.


Kortlaging har det blitt veldig lite av, da jeg måtte flytte hobbykroken min opp på loftstua før jul, så nå er det strikking det går i... Men det er veldig hyggelig, og langt mer sosialt, faktisk! :-)

Bilder fra jula og skiturene kommer seinere!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts