søndag 9. mars 2014

Sent en fredag aften...

... jeg ligger på sofaen hjemme, men skulle vært et annet sted...  Skulle egentlig vært på den årlige "Elg-festa", men jeg har hatt migrene i 2 døgn, og makta det bare ikke... Tok nesespray, og la meg da gubben dro avsted i halv 8-tida i kveld. Sov til 23, og NÅ er jeg "fit for fight", - men får vel heller legge meg nedpå att.... Og når jeg først er et sted jeg ikke vil være, kan jeg jo drømme litt om å komme tilbake til sætra.... Dette bildet er tatt i høstferien, da jeg og ungene var der. Vi hadde nydelig vær, og gikk fine turer hver dag.... Kunne vi enda fått slike dager til sommeren og!!!! I dag har det vært drittvær her i bygda, det har regna og blåst, og slik vil vi ha da ikke ha det på mars!!!! :- (

Nå vil vi ha ordentlig vinterføre, gode veier og godt skiføre... Slik vi hadde da jeg og gubben var i Italia for å gå Marcialonga....
Kattuglhø i Grimsdalen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts