søndag 9. mars 2014

Søndag formiddag


Crown Thrane, Tarangire

-fjøset er gjort, frokosten inntatt, og jeg leter på nettet etter litt inspirasjon... Begynner så smått å  bli litt lei av å strikke på denne puffen min.  Det er vel bare å fortsette.

Jeg gleder meg til sommeren. Da skal jeg fotografere enda mer, og kanskje melde meg på et fotokurs. Jeg kan jo ikke bruke kameraet mitt, det er så utrolig mange funksjoner! Men moro er det likevel. Disse bildene tok jeg i Grimsdalen sommeren 2013:
Tveskjeggveronika


Vardhøe

 I disse dager er det faktisk 1 år siden familien var i Tanzania, Zanzibar:
Villcamp på Ikoma Wild Camp

Flodhest


Sultan Sands, Zanzibar

Duppe i Det Indiske Hav er ikke å forakte!

Far og sønn







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her:

Recent Posts