torsdag 31. oktober 2019

Opp og ned, men nå er det mest opp! :-)

og ukene går fryktelig, fryktelig fort.. Plutselig er det straks november, - og da vet vi jo hva som skjer... Plutselig er det påske! Hahaa...

Her i heimen sliter vi litt med bivirkninger av MS-medisinen (Gilenya), og kroppen til den gode dattera mi har det ikke godt: ryggvond, hodepine, leddsmerter, depresjon, problemer med å få i seg nok næring. Depresjonen går opp og ned, men nå ser jeg virkelig lyset i tunnelen: "E ser jo ikke ut i måneskinn!! Det er vondt å ligge på magen, for e kjenner hoftebeina mine! No ska e eta mat, både med sukker og fett!" Disse setningene  skulle det være en selvfølge å si, når du er midt i din beste ungdom på 17 år, men så jævlig vanskelige å gjennomføre!!! Likevel,  faktum at ho kan ta disse ordene i sin munn, gjør at jeg klamrer meg til dem, og håper og tror ho mener det. Denne gangen. Som flere ganger før...

På jobb har vi vært veldig bærekraftige i dag, og laget opptenningsbrikker av aviser og reklame, og dyppet dem i flytende stearin av gamle lysstubber. Testet dem har vi også, så nå vet mange hva de skal lage i julegave! :-) 

Brant godt, gjorde det og 👌
I går kveld fikk jeg ånden over meg, og bakte muffins til klassa mi, og da måtte det jo bli halloween-tema 🤭

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her: