tirsdag 5. november 2019

November-mood

Så er november her. Med kulde og klare dager. Dattera har kasta Gilenyaen i søpla, jeg befinner meg snart i søpla... Føler meg bare helt alldeles dritt, og har dundrende migrene på 3.døgnet.. Det er tøffe tak, og nå måtte jeg bare kaste inn håndkledet.

Jeg har gått tur, både i gåv kveld i mørket, og i dag i lyset. Viktig å komme seg ut! :-) I dag hadde jeg med kameraet mitt, og det var på tide, for det hadde nesten støva ned. Var ute i 2 timer, og det gjorde så godt, så godt, - helt til jeg kom inn igjen... Da dundra hodepina igang att.. Trur e bli sprø!
Fine farger sammen..

Fjør på isen!!?!


Oppi disse trea var det hundrevis av småfugl,
men jeg hadde ikke med den riktige linsa, så jeg fikk ikke zooma meg inn....

Neste gang kameraet er med på tur, skal jeg ha med hele sekken med utstyr. Man vet jo ikke hva man får bruk for! :-)
Nå stikker jeg på trening. Hodet kan ikke bli verre uansett, så.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tittet innom! Håper du kommer tilbake! Legg gjerne igjen en kommentar her: